21 בפברואר 2015

זה היה סיפור של חורף....ואופניים

סוף שבוע חורפי עובר עלינו. הבטיחו, הזהירו ואנחנו חיכינו לשלג ומי לא בא? השלג ....בעצם, בפסגות הגבוהות של העיר (קרי, גבעה C) אכן נערמו פתיתי השלג בשכבה מלבינה ומהודרת אך במקומות הנמוכים יותר קיבלנו רק את מטחי הברד והקור ....ועוד איזה קור....
וכמו שאתם מכירים אותי אני וקור לא הולכים יחד ....ביטלתי תוכניות, החימום עובד שעות נוספות ואני עטופת השכבות מבלה את שעותיי ביצירה. 
מזל שהספקתי להצטייד טרם סערה בציוד סקראפי מהמם שממתין לעבודה .
כוס תה ביד, מחשבות יצירתיות בראש ו...קדימה לעבודה .
לגברים קשה להכין כרטיסים (נו, הנאום הקבוע שלי...) והפעם הייתי זקוקה לכרטיס לגבר החוגג יובל להיווסדו ואוהב את רכיבת האופניים (העירונית). 
סליחה על איכות הצילום ...צולם בתנאי חורף surprise



חותמת האופניים הוחתמה והוטבעה באמבוסינג חם 


חיתוך הברכה הוא בתבנית חיתוך חדשה מהרכישה הגדולה


זהו הכרטיס הראשון ....המתינו בסבלנות ...יש עוד ....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה