16 במאי 2020

קציצות טופו ברוטב

סוף השבוע מגיע ואיתם הבישולים הבלתי נמנעים. שלא תטעו לרגע, אני מתה על המטבח, אוהבת לאלתר, לחלטר וכל הקשור בזה וכאן מגיע האבל ....

אני מג'נגלת בין תפריט קרניבורי לטבעוני באותה נשימה ונשבעת לכם שבהחלט יש דברים שווים וטעימים בטבעוני ...ולא, אני לא חוצה את הקווים .

הפעם חיפשתי ברשת קציצות טופו שיעברו את רשימת האיסורים של הטבעונית..כי פרט לטבעונות יש גזירות נוספות שחייבים לעמוד בהם 

וככה גיליתי את הבלוג של VegaNati  ובו מספר מתכונים ששילבתי ביניהם למתכון פצצתי שאפילו אני אוהבת אותו


אז זה הפירוש שלי לקציצות טופו ברוטב בהשראת הבלוג של נתי 

לקציצות הטופו :

1 חבילת טופו קשה (אצלי אוהבים את זו של משק ווילר) 
בצל סגול בינוני
400 גרם ברוקולי קפוא מופשר
כפות פתיתי שמרי בירה
כף סויה 
כפות קמח עדשים כתומות
מלח לפי הטעם

מכניסים הכל למעבד מזון ומרסקים , מתקנים טעמים..

יוצרים קציצות ומניחים אותם בתבנית תנור על גבי נייר אפייה ושולחים לאפייה של עשרים דקות בחום של 180 . 

מוציאים  . 

בינתיים ניגשים להכנת הרוטב (וכאן כבר עירבבתי שני מתכונים גם יחד) 

הרוטב 

קופסא עגבניות מרוסקות

קופסא רסק עגבניות

בצל סגול קטן

2 קוביות שום כתוש דורות

כפית פפריקה אדומה

כפית כמון

בצל סגול בינוני

כפית כורכום

קוביית ג'ינג'ר דורות 

1 כף מיץ לימון 

קופסת קרם קוקוס (250 מ״ל)

מלח לפי הטעם

לקצוץ את הבצל דק ולאדות במחבת עמוקה , להוסיף את התבלינים , להוסיף את העגבניות המרוסקות ורסק העגבניות , 

לערבב היטב ולהוסיף את שאר המצרכים וקרם הקוקוס. 

במידת הצורך להוסיף מעט סוכר לאיזון טעמים. 

לבשל במשך מספר דקות ולהוסיף את הקציצות לבישול קצר יחד. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה