12 במרץ 2021

לזניה "בשרית" טבעונית

 לזניה טבעונית שגם הקרניבורים יאהבו 







אתם זוכרים שהבית שלי מפוצל בין קרניבורים לטבעונים ואלו שבאמצע? וכל אחד מהם אוהב לזניה...

האמת היא שיש לי מתכון ללזניה טבעונית נהדרת של שקמה יעקבי שהפכה ללהיט אבל הפעם בא לי משהו שונה, אחר. 

ואז.... צפיתי בתוכנית חיסכון שבה דרגו את מותגי בשר טחון מן הצומח והבריק לי רעיון. 

בואו נתחיל 

השתמשתי בשתי קופסאות של בשר מן הצומח לבולונז של שופרסל שהופשר לילה במקרר

הכנת רוטב עגבניות 

 2 קופסאות עגבניות מרוסקות של mutti

2 קופסאות רסק עגבניות ללא תוספת סוכר 

4 קוביות עשבי תיבול איטלקי של דורות 

מלח, פלפל, שום

לבשל כמה דקות 


הכנת רוטב בשמל 

3 כפות קמח 

1 כף שמן 

2 כוסות חלב סויה או מים 

מלח, פלפל 

לבשל תוך כדי ערבוב עד שמסמיך 


הכנת "הבשר"

במחבת עמוקה, על אש בינונית שמתי את שתי קופסאות "הבשר" וערבבתי. 

הוספתי שתי קופסאות פטריות שקצצתי בפוד פרוססור 

ערבוב ובישול של כמה דקות. 


הרכבת הלזניה 

בתבנית פיירקס להניח מעט מרוטב העגבניות 

להניח עלי לזניה 

שכבת רוטב עגבניות , שכבה של מחצית מ "בשר", רוטב בשמל

ושוב עלי לזניה, רוטב, "בשר" , בשמל. 

מסיימים עם עלי לזניה, רוטב עגבניות, בשמל 

אני פיזרתי מעל תערובת של "מוצרלה"  ו"פרמזן" טבעוניות . 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה