4 בספטמבר 2020

גולש בפודי





קיבלתי צעצוע חדש - מולטי קוקר של נינג'ה ...מפלצת מטבחית ללא רחמים . 




התחלתי ניסיונות שונים שחלקם צלחו - דפי אורז עם גבינה ו/או ירקות שיצאו מושלמים ומצד שני עוגת גבינה שכרגע סומנה ככישלון במראה .

ואז ....החלטתי להכין גולש ... מודה, אני מפחדת מסירי לחץ. שנה שעברה קניתי סיר חדש ולא נגעתי בו למעט פעם אחת, אבל מה? משהו בנינג'ה שידר לי .... נסי אותי. 

אז שתיתי מיץ אומץ 😄וניגשתי למלאכה . 

הפודי שלי הוא פודי מקס בעל קיבולת של 7.5 ליטר ....

 גולש בנוסח שלי 

 2 ק"ג בשר כתף חתוך לקוביות

 2 בצלים קצוצים גס

חצי כוס קמח לקימוח הבשר

 2 גזרים פרוסים

 4 תפוחי אדמה חתוכים לקוביות

כוס וחצי יין אדום

תבלינים - מלח, פלפל, שום כתוש, פפריקה אדומה, מעט פפריקה מעושנת

לקמח את קוביות הבשר ולנער את שאריות הקמח

להפעיל את הפודי על צריבה ולצרוב את הקוביות מכל הצדדים (בערך 5 דקות).

להוסיף את הבצלים , הגזרים ותפוחי האדמה, לתבל

להוסיף את היין - לתת לאלכוהול כמה דקות להתאדות ולהוסיף מים או ציר בקר עד גובה הבשר (לשים לב לא לעבור את קו המקסימום לסיר הלחץ).

לחבר את מכסה הלחץ , לסובב את שסתום הלחץ למצב seal ולהפעיל על high   לכוון טיימר ל- 30 דקות.

בתום הזמן לשחרר לחץ, לפתוח ולתקן תיבול.

הבשר היה למעשה מוכן בדיוק בזמן אני השארתי על חימום עוד חצי שעה .

נמס בפה





 




2 תגובות: