1 באוקטובר 2020

קציצות בקר ותרד



היוש כולם 

מתה על קציצות - עוף, בקר, שניהם יחד, עם כרובית, עם ברוקולי אבל זו פעם ראשונה שנתקלתי בקציצות עם תרד ונענע. 

האמת, השילוב קצת מוזר לי אבל הסקרנות, הו הסקרנות ...

המתכון המקורי הינו דנית סלומון והוא מפורסם באתר השף הלבן ואני כהרגלי, התאמתי אותו לטעם הנוכחים בבית (שזה בערך, הזוגי ואני). 



וזה הולך ככה (הגרסה שלי) 

חצי קילו בשר בקר טחון 

300 גרם מדליוני תרד מופשרים (לא לסנן) 

1 כוס שיבולת שועל דקה

2 ביצים 

 קליפת לימון מגוררת

מיץ מלימון אחד

1/4 כוס פטרוזיליה

1/4 כוס נענע (ישר מהאדנית 😃)

4 קוביות שום כתוש

1/2 כפית אגוז מוסקט 

מלח, פלפל, 

1/4 כפית אבקת סודה לשתייה


לערבב את כל התערובת יחד וזכרו - לא לסנן את התרד, להוסיפו עם הנוזלים . להשהות כחצי שעה במקרר.

ליצור קציצות ולטגן במחבת או בפודי בתוכנית הצריבה (הזדקקתי למעט מאוד שמן, אם בכלל). 

במתכון המקורי של דנית זהו השלב של הכנת רוטב העגבניות ...לי יש בבית רוטב עגבניות שהכנתי לבד, מתובל, ולכן השתמשתי בו .

לסיר שבו טוגנו הקציצות הוספתי את רוטב העגבניות, חיממתי עד בעבוע (בפודי בתוכנית הבישול/אפייה) והוספתי את הקציצות למשך כעשרים דקות .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה