16 באוגוסט 2012

עוגת הקסם

אתנחתא קלה מיצירה אמנותית מסוג אחד  ליצירה אומנותית במטבח  . 
אני אוהבת את המטבח ואוהבת אפיה אבל וכאן מגיע האבל הגדול ....אין לי כח להתעסקויות מרובות אז אני מחפשת את הקל והטעים. 
במסגרת שיטוטי ברשת פגשתי מתכון נהדר של עוגה בקלי קלות , עוגה שהעלתה משהי בשם הדס מהרצליה ואם משהו מכם מכיר אותה אז מסרו לה את תודתי העמוקה. 
מאז שזכיתי להכיר את העוגה היא "נמכרה" לכל כך הרבה אנשים ואין אחד שלא משבח. 
יתרונה הגדול הוא בקבלת טעמים שונים בהתאם לתוספות. 
אז הנה המתכון שמתאים לתבנית אינגליש קייק: 
1 כוס קמח תופח
1 כוס סוכר (אני שמה 3/4 כוס)
1 שמנת מתוקה 
2 ביצים. 
מערבבים הכל (בקערה אחת, אפילו ללא מיקסר).
אני מגוונת ומוסיפה לפעמים שוקולד ציפס (מקמחת מעט, למנוע שקיעתם) , לפעמים אגוזים טחונים, לפעמים קוביות תפוחי עץ....העוגה מקבלת הכל.
אופים בחום של 180 מעלות כ- 50 דקות.
מעולה.  
והנה הדוגמנית, הפעם עם אגוזים טחונים. 

בתיאבון. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה