26 בפברואר 2015

פרישה

פרישה.....לא, לא להיבהל ...לא פורשת מהבלוג 
יציאה לפנסיה ....אה, לא, לא שלי (למרות שאני כל כך רוצה לצאת surprise) אלא של עמיתה לעבודה, חברה יקרה שיוצאת לפתוח דף חדש בחיים. 
עקב אירועי החודש האחרון נזקקתי לסיעור מוחות אך גם חיפושים נרחבים ברשת לא הביאו לרעיונות מיוחדים ורק בלבלו אותי יותר ויותר.
החלטתי שאני לוקחת פסק זמן משיטוטים וראו זה פלא - במקום שבו הכי לא ציפיתי מצאתי הדרכה לכרטיס כיס שהעלתה אש קטנה2   ובינגו, בניית הכרטיס היתה רק עניין של זמן. סגירת הכרטיס הינה באמצעות מגנטים המוחבאים בין השכבות. 
אוקיי, נבנה הכרטיס וכעת יש לעטרו וכאן המזל שיחק לי ....כתוצאה מחיפושים נמהרים התהפכה לי כל מגירת החותמות ומצאתי חותמות נשכחות .



חותמת המילון של "התחלה" שהתקבלה לה לא מזמן מקסם שימושי, היוותה את "שער" הכרטיס 


בצידו האחורי הוחתמה חותמת תאריכון אשר בה הודגש תאריך הפרישה....


במרכז הכרטיס הוכן הכיס (כאמור, על פי ההדרכה בבלוג של אש קטנה - קישור בתחילת הפוסט).


התגית בכיסו הפנימי של הכרטיס הכילה את המילה פרישה אשר ממנה נגזרו מילות המפתח לעולם החדש אשר נפתח בפני הגימלאית הטרייה





וחלקו הפנימי של הכרטיס 


הוכנה גם מעטפה - הנה צד אחד 


וצד שני 


וצילום קבוצתי מצידו הפנימי של הכרטיס 


וצילום מצידו החיצוני (לכרטיס מגנטים משני הצדדים המשאירים אותו סגור) 


ולך, דורית יקרה, אני מאחלת את מירב ההנאה מהתקופה החדשה, שתהני מכל רגע, מחוויות חדשות ובעיקר מהיות החופש לעשות מה שתרצי ומתי שתרצי. 
אוהבת וכבר מתגעגעת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה