19 ביולי 2015

עוד PUSH קטן והיום נגמר

מכירים את תופעת הימים הארוכים ? ימים עמוסים, דבר רודף דבר ?
לא יודעת מה איתכם, אבל אני בימי עבודה מטורפים יוצאת להפסקת צהרים אה, לא, בעצם הפסקת בוקר רק בשעה 12 + 
ואז, אחרי ארוחת הבוקר פתאום משתלטת העייפות, האנרגיות במקום שיעלו נופלות , צונחות והדבר היחיד שרוצים לעשות זה ללכת לישון ...עיצרו את היום .....
תופעה זו נקראת post lunch dip syndrom או בקיצור PLD  או בעברית תסמונת עייפות הצהריים המשתלטת בשעות 13-16 . זוהי תופעת עייפות הקשורה במחזוריות השעון הביולוגי שלנו שבה הגוף מחפש את המנוחה שלו (הרי בדיוק בשביל זה המציאו את ה"שלאף שטונדה"). 
לא לכולנו יש את האפשרות לעצור הכל ולצאת לשנ"צ ובדיוק בשביל זה פיתחו באלטמן את בקבוקוני המשקה של PUSH ,משקה אנרגיה על בסיס צמחי.
הבקבוקונים מכילים 100 מ"ל של משקה המכיל תמצית פרחי סמבוק שחור , תמצית גוארנה (המכיל קפאין) ותמצית גינקו בילובה . המשקה אינו מכיל חומרים משמרים , מכיל 40 קלוריות לבקבוקון. 
המוצר נחקר והוכח מדעית . 



אז קיבלתי להתנסות במוצר ...




יום שישי הגיע והימים ימי טרום חתונה ....ריצות לכאן, ריצות לשם, מדידות, קניות ...אוףףףף, התעייפתי. 
נקבעו לנו מדידות לשעה 14 .....וואו, איך שורדים את זה ....אלו בדיוק שעות השנ"צ של שישי המקודשות שלי ולא לדבר על העייפות שלאחר ארוחת הצהריים .....
קפצתי הביתה...הוצאתי מהמקרר בקבוקון אחד ושתיתי ....
הטעם טעם לימוני עדין, סה"כ טעים ו....כן, עזר לי לעבור את השעות הקרובות בתפקוד מלא ללא תחושת עייפות נוראית .....
נראה לי שבקצב פעילותי בתקופה הקרובה יש למשקה הזה פוטנציאל פעולה גדול ואני אמשיך לבדוק את העניין .











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה