7 בנובמבר 2015

רוח סתיו קרירה הגיעה

רוח סתיו קרירה הגיעה , שעון החורף כבר כאן ולי , לי זה לא עושה טוב ....
לכאורה אני אמורה לאהוב את החורף שהרי יום הולדתי מתקרב אבל איכשהו זה לא זה ...
מצב רוח מלנכולי משהו, הסוללות שלי מסתיימות מהר, בערך כמו הסלולר שלי cheeky, ויחד איתו גם מוזת היצירה בתרדמת החורף שלה. 
על שולחן העבודה שלי מונחים כמה וכמה כרטיסים שעשויים למחצה ואין לי רעיונות לסיום ....
לאט לאט, בכל יום, אני ניגשת אל שולחן העבודה ומציצה ולאט לאט מסיימת כרטיס. אלו יהיו כרטיסים פשוטים, ללא תחכום מיוחד. 
את הכרטיס הראשון שחילצתי ממר גורלו ייעדתי לחתונה . הרעיון המקורי , החזון שלי, היה שונה לחלוטין אבל בסיומו של התהליך גם התוצאה הזו חמודה. 
השתמשתי כאן במדבקות שנקנו בעת הטיול בוינה (אולי פעם אכתוב סוף סוף את הרשומה על כך ורצוי לפני הטיול הבא שמתקרב) .
ה"חלון" החלק בכרטיס הוכן בעזרת Embossing Diffuser 


זהו להפעם...
נתראה 

2 תגובות: