23 במאי 2020

קציצות בקר ברוטב חצילים


יש לי וידוי ...
אני אורית ואני אוהבת כדורי בשר, קציצות בשר, קציצות עוף, קציצות עוף ובקר ....היפה בכל ענייני הקציצות זו העובדה שבקלות ניתן לגוונם בשינוי הרוטב שבו הן נמצאות ואני, ממש אוהבת לגוון. 

הפעם נשארו לי חצילים וזה היה הכיוון ....

אז לקחתי- 

קילו בשר טחון

2 ביצים

1 בצל מגורד

כמה קוביות של פטרוזיליה קפואה (כי לא היתה לי טרייה)

3-4 שיני שום כתושות

כפית תבלין ראס אל חנות 

מלח פלפל לפי הטעם

1/4 כוס סודה מבעבעת 

לרוטב

2 חצילים בינוניים חתוכים לקוביות 

2 קופסאות עגבניות מרוסקות 

1 קופסא רסק עגבניות

4 קוביות שום כתוש 

מלח , פלפל

2 כוסות מים 

ההכנה 

יוצרים מתערובת הבשר כדורים ומשהים במקרר עד הכנת הרוטב 

בסיר עמוק מטגנים במעט שמן זית את קוביות החצילים. 

מוסיפים את העגבניות המרוסקות והרסק , מתבלים במלח, פלפל, מעט סוכר לאיזון החמיצות

מוסיפים את המים ומביאים לרתיחה. 

מכניסים את כדורי הבשר לרוטב ומבשלים כשעה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה