26 ביוני 2014

מאפינס קינואה,בורגול ועדשים כתומות

התזונה אצלינו בבית הפכה לבריאה יותר , אם כי לעיתים הילדים (שאינם קטנים בכללsurprise) מתמרדים ואינם מוכנים ל"בריאות יתרה" .....
אז...הבה נתחכמה ....
הכנתי מאפינס, שוב במכשיר המשולב שלי 

מאפינס קינואה, בורגול ועדשים כתומות 

2 כוסות  לקט בריאות של מיה , לקט המכיל בורגול+ קינואה + עדשים כתומות. - לשטוף היטב ולסנן.
בצל קצוץ
3 גזרים מגורדים 
שום כתוש 
קוביות פטרוזילה של דורות (נראה לי שבכמות הבישולים שלי אני בהחלט יכולה לעבור כבר למוצר הטרי  cheeky)
מלח, פלפל
מעט רוטב סויה 
להזהיב בצל , להוסיף גזר מגורד ולאדות יחד מספר דקות. 
להוסיף שום ופטרוזיליה, לערבב. 
להוסיף את הלקט ולערבב מספר דקות. 
להוסיף תבלינים ולערבב.
להוסיף41/2 כוסות  מים רותחים , להביא לרתיחה. לכסות את הסיר ובשל על אש קטנה כ- 20 דקות. 
כעת - ניתן לאכול את התבשיל כך (ולא בטוח שהחבר'ה יסכימו ) או להפכו למאפינס ....
נוסיף 4 כפות קמח תופח 
3 ביצים 
לערבב היטב. 
לשמן את תבנית המכשיר לאחר שחומם ....לשים כף גדושה בכל שקע ולאפות כ- 8 דקות .
לי יצאו 26 מאפינס שנטרפו עד סופם. 


T42 זה עבורך - הרקע הלבן מאחור הוא קופסת גפרורים רגילה (מקווה שקנה המידה שלי מובן cheeky)



ואיך ללא הניתוח התזונתי באדיבות ה- Food Dictionary 

סימון תזונתילמנה\יחידהל-100 גרם
קלוריות (אנרגיה)4796
חלבונים (גרם)35
פחמימות (גרם)715
שומנים (גרם)12
פורטל תזונה, דיאטה, מתכונים ואוכל
© אנלייזר למתכון
עלולה להיות סטייה בנתונים.
בתיאבון 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה