15 באוגוסט 2010

שמפו פנטן

שיערך הארוך נערה ,שיערך הקצר....(נורית גלרון) 
מאז ומתמיד שיער ארוך היווה את סימן ההיכר שלי ,ברבות השנים אורכו מעט השתנה והוא הפך למעט גלי במקום מקלות ישרים אך תמיד היווה מקור לקנאה אצל חברותי (טוב, לפחות שיקנאו בי במשהו....:P ). 
למען האמת , כבר שנים רבות שאני משתמשת בתכשירי השיער של Panrene  ולא מחליפה אותם באף מוצר אחר. נלחמת עם בנותיי שלא ייגעו לי בשמפו ובמרכך .
הנה הגיע לו תפוז ושלח לי חבילה מענגת של מוצרי הסדרה החדשה  Pantene Pro -V Nature Fusion  - הסדרה כוללת שמפו , מרכך ,מסכת הזנה משקמת וקרם לחות עם סרום מחזק. 
מה המיוחד בסדרה החדשה ,אתם שואלים? 
זוהי קולקציה שמשלבת את תכשירי פנטן עם צמח הכסיה ,צמח בעל תכונות טיהור וניקוז רעלים ויכולת ריכוך (שההיא המרכיב העיקרי בטיפול בשיער). 
אז החלטתי להיכנס עם שיערי לטיפול 10.000 .....הבעייה שלי היא חוסר הסבלנות לשלבים ארוכים .....
חפיפה בשמפו - ריח מדהים של רעננות , אהבתי מאוד. 
מרכך השיער - אין צורך להמתין לאחר מריחתו (מצויין מבחינתי) וגם הוא בעל ניחוח נהדר . 
מסיכת הזנה - כבר קניתי מספר לא מועט של מסיכות לשיער וכולם מצאו את דרכם לאחר כבוד ולאחר שמוש אחד, לארון במקרה הטוב ולפח במקרה הפחות מוצלח. הבעיה תמיד היתה חוסר הסבלנות שלי להמתין 5-10 דקות עם המסיכה על השיער. כל דקה דמתה לנצח.....
במסיכת ההזנה המשקמת של פנטן השימוש הוא על שיער רטוב והמתנה של שתי דקות בלבד. עד שהספקתי לזוז ,עבר הזמן ושטפתי את המסיכה. 
לאחר ייבוש , השיער היה רך ,בעל ניחוח נהדר ונפח שתמיד היה חסר לי . האמת שלמחרת קיבלתי מחמאות על השיער ושאלו מה עשיתי ואם הייתי במספרה (מה, אתם לא רואים שאני זקוקה לגוונים דחוף?;)). אם כך ,כנראה שהמוצרים עשו את שלהם. 
בחפיפה הבאה הוספתי גם את הסרום המחזק שנמרח על שיער שייובש במגבת - תענוג. 
ישנו רק דבר אחד שנותר לי לא ברור וזה האם השימוש במסיכת ההזנה הוא בכל פעם (כאשר אני חופפת שלוש פעמים בשבוע לפחות ) ואת זה אברר בהקדם. 
בקיצור, אהבתי את המוצרים מהסדרה החדשה ואין לי ספק שאני אהפוך לצרכנית שלהם ,כמו במוצרים הקודמים של פנטן. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה